Gestraft met een loop[je]

17 12 2006

Dat krijg je er nou van

Kijk, van de zomer hebben we een te gekke vakantie gehad, getuige deze mooie foto’s. Aldaar, dat maakte het een mooie vakantie, hebben we een heel leuk stel ontmoet. Die aardige luitjes hebben ons gisteren bezocht. Omdat ze bleven slapen hebben we een slechte gewoonte uit Kreta gisteren herhaald. Slempen, dat is het woord dat me te binnen schiet. Ik moet wel even vermelden dat Marleen zich keurig heeft gedragen. Ik ook, maar ik had wel teveel op. Dat is op zich helemaal niet erg. Maarrrrr, wel als je de volgende dag moet lopen. Die aanslag op nachtrust en alcohol op de spieren merk je. Stijve kuiten en tibialis ant.(scheenbeenspier), zoniet behoorlijk pijnlijk. Tsja, dat komt er nou van. Op zich wel goed gelopen maar de spieren deden zeer, de conditie (lees HF) was wel goed te noemen. Hieronder het Suunto grafiekje.

Suunto software
Suunto software

Okay dat weten we dan ook weer. Gem. HF was 155 BPM, gem. snelheid 7,2km/h afstand(je) 2,37km.


Acties

Information

2 responses

17 12 2006
rikpuntnl

Geniet van zowel lopen als een alcoholische versnapering, want dat doe ik ook. Niet altijd een garantie dat je goed loopt maar dat hoort erbij en het smaakt lekker.
Wat vakantie vrienden betrefd hebben wij dat ook bijna altijd. De laatste jaren wat minder want op wintersport gingen we met 2 buurt stellen. en onze laatste zomer vakantie hebben we ook samen met de buurtjes gedaan. En als we “alleen” op vakantie waren dan kwam er altijd wel een buurtje of familie lid enige dagen langs. Suc7 met trainen altijd uitkijken met een scheenbeen blessure. Probeer op zachte ondergronde lopen, want dan hebben je schenen minder te lijden.

17 12 2006
Martin

Die zachte ondergronden hebben dan wel weer veel honden-feaces verspreid. Dat vinden mijn schoentjes minder schoon. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Dank voor de tip Richard! Toch wil ik de alco versnaperingen wel ietsje minderen. De reden voor het lopen ligt nl ook in het gebied van het gewicht. Lees dit hier maar. Dank voor je comment.

Plaats een reactie