Herstel

20 12 2006

Lopen op zachte ondergrond

In het vorige verhaaltje heeft Richard van “Ik Loop de Marathon” mij een tip gegeven om eens op een zachtere ondergrond dan asfalt te lopen. Ik had nl sinds zondag behoorlijk last van kuit en scheen. Dat hebben we dus maar eens gedaan. Op de voetbalvelden van de voetbalvereniging van mijn zoon Tim. Dat zijn 3 hele velden in de lengte naast elkaar. Inderdaad Richard, heerlijk lopen, geen te zware belasting voor kuit en scheen gevoeld behoudens het normale. Dit kan ik echt iedereen aanbevelen met klachten. Ik denk dat ik 1x per week dit ga inlassen in het programma totdat alle klachten echt wegblijven. Let wel op, met dit koude weer is het gras kleddernat. Mijn schoenen lijken op schoenen die een bos-cross hebben gedaan, nat en zanderig. Poetsen dus🙂

Suunto software

De loop-data kun je aflezen in het Suunto-grafiekje hierboven.


Acties

Information

Geef een reactie

