Het begin van het einde

31 12 2006

Mijn beste, knalste en sportiefste wensen voor iedereen

Gelukkig nieuwjaar

Dat 2007 voor mij net zo goed zal gaan als dat 2006 is geeindigd. Het was natuurlijk, in alle bescheidenheid, niet niks. Ik ben gestopt en begonnen. Alles in 1 keer. Geeft een beetje aan hoe ik in elkaar zit denk ik. Ik hoop nu alleen maar dat ik jullie kan meedelen aan het einde van 2007 dat het helemaal is gelukt. Het eerste doel voor 2007 is natuurlijk het stoppen. Het tweede is om aan het einde van 2007 in ieder geval 1 keer een echte 10 kilometer wedstrijd te hebben gelopen. Ik zou eerlijk gezegd nu nog niet eens weten met wat voor een streeftijd. Moet dat voor een debutant 1 uur zijn? Of wellicht 50 minuten? Ik zou het niet durven zeggen. Ik ga lekker door met mijn schema. Hierna (na 19 januari) moet ik op zoek naar een gevorderden schema die me aan de ene kant 1 uur laat hobbelen en aan de andere kant de richting van de 10 km opwerkt. Of is dat te opti?

Ik heb niet zoals anderen een jaaroverzicht gedaan. Lijkt me gezien mijn debuteren in de loopwereld nog niet helemaal zoals het hoort. Misschien volgend jaar.


Acties

Information

5 responses

31 12 2006
Léon

Martin, ook voor jou en je familie een goed en sportief 2007 toegewenst. En natuurlijk keep on running.

31 12 2006
rikpuntnl

Martin en de rest of the fam, een voorspoedig en geweldig 2007 toegewenst. Hopelijk vallen de kilo’e er af en komen de kilometers er bij!!!!!

1 01 2007
Ronald

Ook zo Martin! Ik wens je een TOP 2007!

1 01 2007
Gert

Een goed 2007 met veel loopplezier!

1 01 2007
martin

Dank voor jullie reacties. Ik ga er een mooi jaar van maken. Yes!

Geef een reactie

