Leeswerk

14 12 2006

Van een goede collega van mij heb ik een boek te leen gekregen. Hij, de collega, hoorde van mijn snode plan om te gaan lopen en gaf het aan me. Om na te gaan denken over alternatieve loop-trainingen, zo zei hij. Hij loopt zelf ook. Gek😀 Mijn recensie tot dusver is dat het boek voor een beginner nogal lastig is te lezen. De auteur is een rot in het vak en gaat (te) snel over tot jargon of latijn, net zo je wilt. Dat terwijl hij meent dat ‘zijn’ methode (ook) geschikt is voor beginners. Nou vraag ik je, weet de beginner wat precies zijn ‘verzurings-moment’ is? Of dat hij/zij op de hoogte is van ‘1000-jes’? Dit is een hele kleine greep uit de begrippen waar je mee om de oren wordt geslagen. Ik moet wel zeggen dat de reden van mijn collega om het mij te lenen een goede, danwel een geslaagde is. Het stemt tot nadenken. Je leert ervan, ook als beginner, dat simpelweg een schema van internet te halen en te gaan niet altijd de wet van meden en perzen behoeft te zijn. Zo steek je nog n’s wat op.Souplesse. Het boek heet “Het Duurloopmisverstand” door Klaas Lok. Weer eens wat anders, dat dan weer wel.


Acties

Information

2 responses

18 12 2006
Tony

Martin, goeie actie, dat boek lezen. Na verloop van tijd ga je het wel waarderen.

Ik vind het lezen van deze stukjes vermakelijk. Leuk dat je dit doet. grappig om je beginperikelen te lezen.
Ik laat nu maar even een berichtje achter, dan heb je tenminste nog aanhangers van je website🙂

Adios
Tony

18 12 2006
Martin

Ja zeg, de site is net in de lucht. Dat komt heus wel. Geduld….Tony, geduld. Dank voor je comment.

Geef een reactie

